Неділя, 19.05.2024, 03:04
Вітаю Вас Гість | RSS

сайт Великогрибовицького ліцею Львівської міської ради

Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Психологічна служба » Матеріали

Річний план роботи

Вступ

     Річний план практичного психолога Великогрибовицької ЗОШ І-ІІІ ст. складений на основі Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» 1999р., «Положення про психологічну службу в системі освіти України» наказ від 03.05.1999р. №127, «Про особливості діяльності практичних психологів (соціальних педагогів) загальноосвітніх навчальних закладів» лист МОУ №1/9-272 від 02,08. 2001р., лист МОН України від 27.08.2000р. №1/9-352 «Про планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України», збірників наказів №18 та №20, Конвенція ООН «Про права дитини», Загальної Декларації прав людини та інших нормативних документів, які охоплюють питання планування роботи психологічної служби.

Аналітична частина

     Робота практичного психолога була організована відповідно плану роботи психологічної служби на 2019 – 2020 н.р.

    

Проблемна тема навчального  закладу:

«Формування національно свідомої, високо моральної, зрілої особистості з активною життєвою позицією»

 

Проблема психологічної служби школи

 

      Перспективна ціль діяльності психологічної служби:

Комплексний супровід учасників освітнього процесу  з метою всебічного розвитку  їх індивідуальних, статевих та інших особливостей.

      Враховуючи проблеми, актуальні для колективу учнів школи, психологічна служба в працюватиме за такими пріоритетними напрямками:

  • Розвиток особистісної зрілості, соціальної компетентності старшокласників;
  • Оптимізація навчально-виховного процесу;
  • Допомога дітям у розвитку функцій, необхідних для навчання у школі.

 

Цілі і задачі роботи психологічної служби школи на наступний н.р.

 

Основною метою діяльності психологічної служби є:

  • Соціально-психологічне забезпечення процесу реформування освіти на всіх її рівнях;
  • Здійснення психологічної діагностики , соціально-психологічної корекції, соціальної реабілітації учнівської молоді;
  • Психологічна просвіта всіх учасників навчально-виховного процесу.

      Згідно з основною метою психологічної служби освіти та особливостями школи метою психологічної служби Грибовицької ЗОШ І-ІІІ ст . Є здійснення психологічного супроводу процесу навчання і виховання учнів та методичної роботи школи. Для її здійснення  психологічна служба школи ставить перед собою такі цілі і задачі:

 

І.   У школі І  ступеню (1-4 кл.)

Задачі:

  1. Визначення готовності дитини до навчання у школі та побудова на цій основі корекційно-розвивальних програм індивідуального розвитку та визначення найбільш оптимальної навчальної програми і програми індивідуального розвитку;
  2. Визначення особливостей сімейного виховання та найближчого соціального оточення, прищеплення навичок міжособистісного спілкування;
  3. Раннє виявлення здібностей, інтересів і нахилів дитини та побудо

ва на цій основі позакласної та позашкільної роботи, залучення до різноманітних форм творчої самореалізації;

  1. Визначення причин труднощів у навчанні та адаптації до шкільного життя та побудова на цій основі корекційно-розвивальних програм;
  2. Профілактика неуспішності, девіантної поведінки та конфліктів з однолітками і старшими;
  3. Формування довільності психічних процесів, самоконтролю, навичок самостійної учбової діяльності.

ІІ. У школі другого ступеню (5-9 кл.)

      Ціль: Формування класного колективу, створення умов для самопізнання та саморозвитку дитини.

Задачі:

  1. Здійснювати психологічний супровід процесу адаптації п’ятикласників до навчання в старшій школі:
  2. Здійснювати діагностику особистісних рис та якостей з метою стимулювання розвитку та самовиховання.
  3. Вести пошук інтелектуально та творчо обдарованих учнів.
  4. Здійснювати психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, формувати здоров’язберігаючу та соціальну компетентності.
  5. Продовжити дослідження основних причин низьких досягнень учнів.
  6. Здійснювати психологічний супровід профільного навчання:

        а ) визначити мотиваційну готовність учнів 5-6-х класів до профільного навчання;

        б)визначити психофізіологічну готовність учнів 7 класу до профільного навчання;

        в) визначити  інтелектуальну готовність учнів 8 класу до профільного навчання;

        г )визначити характерологічну готовність учнів 9 класу до профільного навчання;

        д)провести групові консультації з класними колективами 5-9-х класів з наданням рекомендацій щодо профілю навчання;

        е )надавати індивідуальні профконсультації за потребою учнів.

  1. Вести консультативну роботу.

VІ. У роботі з учнями низького рівня досягнень.

     Ціль: Встановлення причин низьких навчальних результатів учнів.

Задачі:

  1. Робота із молодшими школярами:

 а)визначити рівень індивідуальних здібностей;

 б)визначити рівень пам’яті ;

 в)визначення особливостей уваги та працездатності в умовах школи;

 г)визначити стосунки у сім’ї;

 д)визначити мотиви учбової діяльності.

2. Робота з учнями ІІ та ІІІ ступеня навчання.

 а) визначити рівень індивідуальних здібностей, пізнавальних процесів;

 б) визначити мотиви учбової діяльності;

 в)визначити рівень самооцінки та вимагань особистості.

3. Вести консультативну роботу.

 

VІІ. У роботі з підлітками девіантної поведінки.

     Ціль: Встановлення причин соціального розладу, надання допомоги щодо їх усунення.

Задачі:

  1. Здійснювати моніторинг контингенту дітей девіантної поведінки, асоціальних сімей та групи ризику.
  2. Проводити психологічну діагностику особистості дітей з девіантною поведінкою.
  3. Проводити індивідуальні консультації з метою надання допомоги у подоланні психотравмуючих ситуацій та полегшенню процесу соціалізації учнів.
  4. Здійснювати профілактику правопорушень серед неповнолітніх:

    а)з’ясовувати мотиви правопорушень;

    б)проводити індивідуальні бесіди;

    в)здійснити моніторинг адаптації учнів до школи.

5. Здійснювати профілактику суіцидальної поведінки, забезпечувати інформацією стенди «Ми проти насильства!».

6. Підтримувати зв’язки із соціальними організаціями.

 

VІІІ. У роботі з педагогічним колективом.

     Ціль: Допомогти членам педагогічного колективу оволодіти компетентнісним підходом , допомогти педагогам в організації навчально-виховної роботи, психологічна підтримка вчителів.

Задачі:

  1. Вести просвітницьку роботу з метою підвищення рівня знань вчителів в галузі психології.
  2. Вести консультативну роботу з метою психологічної підтримки вчителів.
  3. Надати рекомендації щодо роботи із класними колективами та окремими учнями за даними психологічної діагностики.
  4. Надати рекомендації вчителям щодо удосконалення обдарованих дітей.
  5. Допомагати у формуванні ключових компетентностей вчителів.

 

 

Категорія: Матеріали | Додав: vhrybovychischool (10.06.2020)
Переглядів: 227 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz