Неділя, 19.05.2024, 05:06
Вітаю Вас Гість | RSS

сайт Великогрибовицького ліцею Львівської міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2018 » Січень » 12 » Друге засідання ШМО вчителів початкової школи
13:41
Друге засідання ШМО вчителів початкової школи
У Великогрибовицькій школі І-ІІІ ст було проведено друге засідання ШМО вчителів початкової школи, на якому ми зупинились більш детально на стандартах Нової української школи, обговорили основні наскрізні компетентності, а саме критичне та системне мислення, як зробити урок цікавим і які форми та методи є найбільш цікавими для нашого освітнього сьогодення і теперішніх дітей.

Критичне мислення – складне й багаторівневе явище. Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень.

З педагогічної точки зору критичне мислення – це комплекс мисленнєвих операцій, що характеризується здатністю людини:
• аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел;
• бачити проблеми, ставити запитання;
• висувати гіпотези та оцінювати альтернативи;
• робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його.
Цим мисленнєвим операціям можна і необхідно навчати, а далі – вдосконалювати їх, тренувати, як, наприклад, тренують м’язи спортсмени чи техніку гри – музиканти. І саме школа є ідеальним середовищем для цього. Найбільше цікавими і допитливими є діти тоді, коли уроки проводяться в ігровій формі.
А один найголовніший із елементів у критичному мисленні—це задавати багато запитань, обговорювати, аналізувати.
Що ж таке критичне мислення—це вміння аналізувати, порівнювати, ставити запитання, оцінювати, робити свідомий вибір, приймати рішення,обґрунтовувати його ( за кожну відповідь – дякувати учням, бо немає неправильної відповіді, є інше мислення, яке вимагає уточнення або доповнення)
Основні слова у формулюванні запитань—це ЧОМУ? ЯК? НАВІЩО?
Головне правило на таких уроках—давати дітям багато говорити, тобто висловлювати свою власну думку!
На ШМО початкових класів нашої школи ми обговорили з вчителями кілька стратегій по розвитку критичного мислення:
1. Стратегія «Припущення»
2. Стратегія «Читання в парах»
3. Стратегія «Спрямоване(кероване) читання»
Ми переглянули слайди, на яких я зуміла більш детально і чітко розяснити все те, що від нас вимагає новий Стандарт початкової освіти і наскрізні вміння НУШ.
Дуже надіюсь, що наші вчителі будуть рухатись вперед до самовдосконалення, бо як сказав відомий педагог:«Вчитель, який стоїть на місці – відстає…рух вперед -- це уміння постійно вчитись, застосовувати свої набуті знання і передавати їх учням»
Засідання провела заступник директора з навчально-виховної роботи Васьків Г.М.

 

 

Переглядів: 696 | Додав: vhrybovychischool | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Copyright MyCorp © 2024
uCoz