У Великогрибовицькій школі І-ІІІ ст було проведено друге засідання ШМО вчителів початкової школи, на якому ми зупинились більш детально на стандартах Нової української школи, обговорили основні наскрізні компетентності, а саме критичне та системне мислення, як зробити урок цікавим і які форми та методи є найбільш цікавими для нашого освітнього сьогодення і теперішніх дітей.
Критичне мислення – складне й багаторівневе явище. Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень.
З педагогічної точки зору критичне мислення – це комплекс мисленнєвих операцій, що характеризується здатністю людини:
• аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел;
• бачити проблеми, ставити запитання;
• висувати гіпотези та оцінювати альтернативи;